OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Coor Service Management är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 7 000 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 8 000 MSEK.
Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med och bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierande arbetsuppgifter.
Din bakgrund:
Vi vill att du är ansvarstagande, utåtriktad, social och tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet. Som kundkommunikatör ger du service inom telefoni. Ett krav är därför att du talar och skriver flytande både på svenska och engelska. Du måste även ha god datavana. I Borlänge är vi idag ca 85 personer som jobbar på vårt servicecenter i Kupolen.
Tidigare erfarenhet inom växeltelefoni och kundtjänst är meriterande och tillgänglighet under sommaren är ett krav.
Anställningen är på timmar med tillträde i april 2015. Arbetstiderna är varierande och förlagda dag, kväll samt helg.
Intervjuer och urval kommer att ske löpande, varför vi vill ha din ansökan snarast.
För mer information är du välkommen att kontakta:
Gruppchef Mikaela Hedén 010-5597509 alt mikaela.heden@coor.com
Unionen Christina Neiström unionen-borlange@coor.com
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354