OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du göra skillnad på riktigt? Har du dessutom ett genuint intresse för att ge service, har en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov? Då ska du söka rollen som kundkommunikatör hos Coor!
Om rollen
Som kundkommunikatör/telefonist för region Stockholm kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till regionen. I rollen kommer du att hantera en stor mängd inkommande samtal tillsammans med dina kollegor på plats men även ensamarbete förekommer. Du kommer även att hantera kundtjänstärenden där du tar emot beställningar och felanmälningar från olika sjukvårdsenheter inom Region Stockholm. Det här är en roll som gör skillnad på riktigt där du dagligen hjälper både inringande och vårdpersonal.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Svara på inkommande samtal
• Förmedla samtal till rätt destination
• Hantera inkommande akutlarm enligt rutin
• Hantera beställningar och felanmälningar som kommer in
• Hantera jourlistor
• Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
• Vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder och vår egen verksamhet.
Vårt uppdrag bemannas dygnet runt, alla årets dagar så du behöver ha möjlighet att arbeta vardagar, helg och röda dagar mellan 07:00-21:00 enligt schema. Vi rekryterar till flera tjänster och det handlar om tillsvidareanställningar på 75%- 100% som inleds med sex månaders provanställning. Din huvudarbetsplats kommer vara på Karolinska Universitetssjukhuset, Solna.
Vår kandidat
Tidigare erfarenhet från arbete inom växel eller annan serviceinriktad roll där du använt telefon som arbetsredskap är mycket meriterande. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn och gärna arbetat med flera skärmar. Vi ser att du är tekniskt nyfiken med god datavana. Har du dessutom erfarenhet från att arbeta i olika system och program ser vi även det som meriterande.
Som kundkommunikatör arbetar du med människor i fokus och är lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass
Vi erbjuder
Som kundkommunikatör/växeltelefonist hos oss får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor där varje medarbetare ses som en talang. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs – Du gör skillnad på riktigt! Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential.
Kontaktuppgifter och övrig information
För mer information vänligen kontakta rekryterande chef, Jenny Kowalewski, jenny.kowalewski@coor.com
Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2022 blev Coor utnämnda till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är fortsatt ett karriärföretag enligt Karriärföretagen.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354