OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från vecka 48 till och med vecka 2, du arbetar ej röda dagar. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company AB.
Om företaget:
Telia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.
Arbetsuppgifter:
I rollen, som internt kallas för driftsanalytiker, har du en koordinerande och kundnära roll. Du arbetar inom två olika områden vilka är nätdrift och nätcenter. Du kommer bland annat att felsöka och utreda incidenter i fiber- och kopparnät, där du får in dina ärenden via ett ärendehanteringssystem. Du har daglig kontakt med kunder och tekniker, där viss dialog sker över telefon, där ditt ansvar är att agera samordnande länk mellan dessa två intressenter. I början av din anställning kommer du att få en gedigen introduktion kring systemen och tekniken.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom ett serviceinriktat yrke
• Du har god datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
• Kunskap om koppar- och fibernät är meriterande
Vi tror att du som söker tjänsten är en person med ett tekniskt intresse som trivs i en roll där du samarbetar med andra. Du trivs i en roll där du ge god service till andra och anstränger dig för att få fram en kundanpassad lösning. Att ta egna initiativ och bidra till att skapa resultat ser du som motiverande.
Övrig information:
Start: Vecka 48
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Teknisk koordinator, kundtjänst, kundservice, support, koordinator, kund, kunddialog, kundkoordinator, teknisk administratör, analytiker, driftanalytiker, nätanalytiker, nätdriftsanalytiker, telekom, teknik, heltid, konsult, Göteborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund