Kundkoordinator

Arbetsbeskrivning

Bli en av oss

Hemfrid befinner sig i en expansiv period där vi söker dig som vill vara med på denna spännande utvecklingsresa och bidra till att Hemfrid blir ett serviceföretag i framkant. Hemfrid är ett stolt entreprenörsdrivet företag som har varit med och utvecklat en helt ny bransch inom hushållsnära tjänster. Här erbjuds du en roll med mycket eget ansvar och en arbetsplats med stor lyhördhet att få utvecklas. 

 

Det här får du göra

Som Kundkoordinator tillhör du en region och kommer variera dina dagar med att stötta Områdescheferna inhous till att vara ute och möta våra kunder. Du kommer ta kontakt med nya intressenter och arbeta relationsskapande. I den här rollen krävs det eget intiativ och ansvar, du ser själv till att planera din dag och du erbjuds därför både flexibilitet och möjlighet till att påverka! 

 

Vi söker dig som är:


• Resultatorienterad
• Självgående
• Förtroendeingivande
• Samhällsengagerad och står bakom Hemfrids värderingar om ett hållbart samhälle

Vi tror att du har arbetat i en personalintensiv bransch och har stark känsla för service. Kanske har du erfarenhet av kundservice, rekrytering eller sälj. Våra språkliga krav är flytande svenska och goda kunskaper i engelska gällande såväl tal som skrift. Körkort är ett krav.

 

Att jobba hos oss

Hemfrid är ett värderingstyrt företag där hållbarhet är en viktig utgångspunkt i vår affär. Vi vill bidra med både miljömässig och social hållbarhet och jobbar mycket med bland annat integrationsfrågor. Vi har medarbetare från hela världen och en bred erfarenhet och kompetensbas.   

Vår mötesplats är kontoret, där vi utbyter idéer, tankar och erfarenheter. För att passa in i vårt team har du nära till skratt – vi har en öppen arbetsplats där allas åsikter och erfarenheter uppskattas och tas tillvara på! Vi har regelbundna medarbetarträffar och sociala aktiviteter. Under kontorstid är dörren alltid öppen och kaffebryggaren på.

Du kommer sitta på vårt kontor på Rosenlundsgatan 13 i helt nyrenoverade lokaler på högsta våningen med utsikt över takåsarna!

 

Hemfridsakademien

Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare får möjlighet att utvecklas och utbilda sig. Med hjälp av vår egen utbildningsenhet Hemfridsakademien kan du lära dig mer om tex bemanningsplanering, ledarskap, arbetsrätt, arbetsmiljö och mycket annat. De som är nya i Sverige kan läsa svenska via vårt samarbete med Swedish for professionals. Under 2017 förväntas över 300 Hemfridare genomföra någon av våra kurser i svenska.

 

 

Ansökan

Låter det spännande? Ansök redan idag, dock senast den 9 september 2017. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

 

Om Hemfrid

Hemfrid startade 1996 som enkel idé om hur fler ska orka mer. Vi är idag över 2 000 medarbetare från över 40 olika länder över hela värl den som hjälper våra kunder med städning, barnpassning, trädgårdshjälp och många andra tjänster i hemmet.  Att förenkla vardagen för våra kunder är vår främsta drivkraft.

Välkommen till Hemfrid

Kontaktpersoner på detta företaget

ansokan.vasteras@hemfrid.se

Eva Hertzman

Maria Nilsson

Uppsala

Anki Birnbaum
+46 018-121313
Therese Fröberg
021-4708932
Anne johansson

Fia Engström
+46 555 915 00
Magda Ranshede

Kikki Kamila
+46 214708931

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hemfrid i Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 8 augusti 2017

Besöksadress

Gråbrödersgatan 2, vån 5
None

Postadress

Rosenlundsgatan 13
Stockholm, 11853

Liknande jobb


Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024

Teknisk säljare - Trollhättan

Teknisk säljare - Trollhättan

12 november 2024