OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Organisations-/företagsbeskrivning: Proffice är det nordiska bemanningsföretaget. Vi har över 10 000 medarbetare och verkar inom personaluthyrning, rekrytering, outsourcing samt karriär- & utvecklingsprogram. Profficeaktien är noterad på Stockholmsbörsen. Tjänstebeskrivning: Vi söker Dig som vill jobba som kundkoordinator för kunds räkning. Som kundkoordinator spelar Du en viktig roll då vår målsättning är att erbjuda kunden avtalad servicenivå. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är programmering av kunddatainformation. Vidare kommer Du att utföra felsökningar på inkommande felanmälningar samt skapa underlag för statistik och avtalsfakturering. Du kommer även att förbereda, delta i och eventuellt leda driftmöten samt samordna ärenden internt så väl som med underleverantörer. Kvalifikationer: Vi ser att Du har goda pedagogiska och sociala egenskaper och skapar därmed ömsesidiga, förtroendefulla och affärsmässiga relationer med kunder och medarbetare. Vidare har Du en teknisk eller funktionell kunskap inom kommunikationsområdet och tillhörande system. Det är en fördel om Du har erfarenheter från uppdrag inom teknikadministration, installation, driftsättning eller utbildning. Vi ser att Du håller hög affärsmässighet och har drivkraft att hålla givna löften till kund samt förståelse för och förmåga att visa kunden uppmärksamhet. Det är Din förmåga att skapa en atmosfär av tillit för din person, såväl internt som externt, som är Din framgångsfaktor. Du har även goda PC-kunskaper, framförallt inom Office och KEKS. Tycker Du att ovanstående stämmer in på dig, ser vi gärna att du skickar in din ansökan via vår hemsida, www.proffice.se. Övrigt: OBS! Vi tar ej emot ansökningar via post eller e-post.