OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Bäck Service och Underhåll har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Bäck Service och Underhåll en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Bäck Service & Underhåll är ett installationsbolag inom el/tele/data, som skräddarsyr installationer inom bland annat fiber/lan, styrsystem, övervakning och elanläggningar. De erbjuder allt från projektering till färdig produkt och att leverera kompletta lösningar är deras målsättning. Företaget har 50 anställda med kontor i Kungsbacka och i Stockholm.
Denna tjänst har placering i Skarpnäck, Stockholm där du erbjuds att arbeta i fina lokaler och bli en del av en härlig gemenskap.
Arbetsuppgifter:
Som kundkoordinator tar du emot kunders inkommande uppdrag för verksamheten. Du samordnar fältteknikernas arbete genom att fördela order och kontaktar kunder för att schemalägga uppdrag. De flesta orderna inkommer via mejl från företagets samarbetspartner och du tar även emot samtal med förfrågningar från privatkunder. Du ansvarar för att säkerställa att rätt resurser finns tillgängliga för de aktuella uppdragen vilket innebär att du har kontakt med externa samarbetsparter. Ärendena administreras och dokumenteras i företagets interna system där du på sikt även kommer att förbereda faktureringsunderlag. Din roll innebär även vanliga administrativa arbetsuppgifter som till exempel mindre inköp till kontoret, däckbytesbokningar och beställning av kläder till teknikerna.
• Koordinering av- och arbetsledning för fälttekniker
• Kundkontakt via mejl och telefon
• Administrativa uppgifter som inköp och bokningar
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska, goda kunskaper i engelska
• God system- och datorvana
• Meriterande med erfarenhet av kundbemötande, planering eller schemaläggning
Vi tror att du som söker tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera. Du är noggrann, serviceinriktad och flexibel med en öppen inställning till andra människor. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra och sätter alltid kunden i fokus. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Därtill strävar du efter att hjälpa dina kunder och kollegor på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Skarpnäck
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundkoordinator, kundbokare, kundservice, koordinator, samordnare, mötesbokare, administration, kundkontakt, tekniskt intresse, villafiber, fiber, AV-teknik, el, Skarpnäck, Stockholm, heltid.
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund