OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Freudenberg. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Freudenbergs portfölj inkluderar ledande varumärken så som Vileda, Wettex och Marigold. Framgångsfaktorerna för Freudenberg är nya, effektiva produkter, tekniska innovationer och ett starkt kundfokus. Freudenberg Group har cirka 50 000 anställda i ett 60-tal länder över hela världen. Freudenberg är en global teknikkoncern som stärker sina kunder och samhället genom framåtblickande innovationer. Tillsammans med våra partners, kunder och vetenskapens värld utvecklar vi ledande teknik och utmärkta produkter, lösningar och tjänster för 40 marknadssegment.
Arbetsuppgifter:
I denna tjänst arbetar du i en bred och varierad roll. Primärt har du interna kontaktytor med säljorganisationen där ditt ansvar ligger i att stötta med administrativa och rutinmässiga arbetsuppgifter. En del av dina arbetsuppgifter består av framtagande av rapporter, prognostisering kring försäljning och registrering av kampanjer. Därtill har du även kontakt med återförsäljare till säljbolag. Andra arbetsuppgifter innefattar att uppdatera prislistor, materialhantering och sammanställning av information om kampanjer.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom dagligvaruhandel eller FMCG, så som kundkoordinator, KAM-support, säljkoordinator
• Meriterande med erfarenhet av E-commerce
• Du utrycker dig väl i tal och skrift i såväl svenska som engelska
• God systemvana och erfarenhet i Powerpoint
Här trivs du som vågar ta för dig, tar initiativ och har förmågan att leda dig själv i det dagliga arbetet. Du har hög servicekänsla och en vilja att alltid sätta kunden i fokus. Tack vare ditt strukturerade arbetssätt har du förmågan att prioritera bland uppgifter och hålla ordning även i högt tempo. Du har en positiv attityd och har lätt för att samarbeta med andra, även om du också driver ett självständigt arbete. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund