OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i ett glatt och familjärt företag som är mitt i en spännande tillväxtresa? Är du en glad och driven person som gillar att arbeta med service och administration? Vi letar efter en ansvarstagande kundkoordinator inom B2B till Parkando!
Om tjänsten:
Parkando växer snabbt och är nu på jakt efter nästa kollega som kommer att fylla en viktig funktion i deras supportteam. Du kommer att hjälpa B2B-kunder över telefon och mail samtidigt som du kommer att arbeta i nära samarbete med kundansvarig och affärskoordinatorer. Tillsammans med teamet strävar du mot företagets gemensamma mål - att skapa världens bästa parkeringsupplevelse.
Du erbjuds:
- En arbetsplats med högt i tak där du uppmuntras att komma med egna tankar och idéer, samtidigt som du får den stöttning som du behöver.
- Att komma in i ett team med en stark vi-känsla som drivs av att arbeta mot gemensamma mål.
- En omväxlande roll där du får arbeta med företagskunder, hjälpa till internt och arbeta med varierande administration.
- En arbetsplats som firar framgångar!
Arbetsuppgifter:
Rollen innebär daglig kontakt med B2B-kunder framför allt via mail och telefon. Du måste därför vara trygg i din kommunikation i såväl tal som skrift. Uppdraget innebär också koordinering och samordning med andra avdelningar, vilket medför nära samarbete med både kollegor och andra intressenter.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Administrativa uppgifter, skicka avtal, hantera kundärenden, fakturafrågor etc.
- Stötta olika avdelningar internt och bidra med ett tydligt kundfrontsperspektiv.
- Vårda kunderna för att öka nöjdheten och engagemanget från deras sida.
- Vara drivande i projekt från ax till limpa där du ansvarar för att alla stegen utförs i tid utan att tumma på kvalitén.
Vi söker dig som:
- Har en avslutad gymnasieutbildning.
- Har erfarenhet av en kundserviceroll som inneburit daglig kundkontakt i olika sammanhang.
- Har en övergripande förståelse för företag och hur den dagliga verksamheten fungerar på ett kontor.
- Har arbetat med affärssystem och i Officepaketet.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Det är meriterande om du:
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta med B2B-support.
- B-körkort.
Som person är du:
- Serviceinriktad.
- Lösningsorienterad.
- Kommunikativ.
- Ansvarstagande.
- Flexibel.
I den här rollen är det viktigt att du har en "can do"-attityd. Troligtvis gillar du att arbeta i högt tempo och ser lösningar istället för hinder. Du har ett positivt tankesätt, är social och kan se helheten samt vara självgående i ditt arbete. Vidare drivs du av att leverera god service och trivs att arbeta i ett företag under förändring.
Övrig information:
- Start: Omgående.
- Omfattning: Heltid, 08-17.
- Placering: Centrala Stockholm.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-hub.
Varmt välkommen med din ansökan!