Kundkoordinator till Parkando!

Kundkoordinator till Parkando!

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i ett glatt och familjärt företag som är mitt i en spännande tillväxtresa? Är du en glad och driven person som gillar att arbeta med service och administration? Vi letar efter en ansvarstagande kundkoordinator inom B2B till Parkando!

Om tjänsten:

Parkando växer snabbt och är nu på jakt efter nästa kollega som kommer att fylla en viktig funktion i deras supportteam. Du kommer att hjälpa B2B-kunder över telefon och mail samtidigt som du kommer att arbeta i nära samarbete med kundansvarig och affärskoordinatorer. Tillsammans med teamet strävar du mot företagets gemensamma mål - att skapa världens bästa parkeringsupplevelse.



Du erbjuds:

- En arbetsplats med högt i tak där du uppmuntras att komma med egna tankar och idéer, samtidigt som du får den stöttning som du behöver.
- Att komma in i ett team med en stark vi-känsla som drivs av att arbeta mot gemensamma mål.

- En omväxlande roll där du får arbeta med företagskunder, hjälpa till internt och arbeta med varierande administration.

- En arbetsplats som firar framgångar!



Arbetsuppgifter:

Rollen innebär daglig kontakt med B2B-kunder framför allt via mail och telefon. Du måste därför vara trygg i din kommunikation i såväl tal som skrift. Uppdraget innebär också koordinering och samordning med andra avdelningar, vilket medför nära samarbete med både kollegor och andra intressenter.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Administrativa uppgifter, skicka avtal, hantera kundärenden, fakturafrågor etc.
- Stötta olika avdelningar internt och bidra med ett tydligt kundfrontsperspektiv.

- Vårda kunderna för att öka nöjdheten och engagemanget från deras sida.

- Vara drivande i projekt från ax till limpa där du ansvarar för att alla stegen utförs i tid utan att tumma på kvalitén.



Vi söker dig som:

- Har en avslutad gymnasieutbildning.
- Har erfarenhet av en kundserviceroll som inneburit daglig kundkontakt i olika sammanhang.
- Har en övergripande förståelse för företag och hur den dagliga verksamheten fungerar på ett kontor.
- Har arbetat med affärssystem och i Officepaketet.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.



Det är meriterande om du:

- Har tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta med B2B-support.
- B-körkort.



Som person är du:

- Serviceinriktad.

- Lösningsorienterad.

- Kommunikativ.
- Ansvarstagande.
- Flexibel.

I den här rollen är det viktigt att du har en "can do"-attityd. Troligtvis gillar du att arbeta i högt tempo och ser lösningar istället för hinder. Du har ett positivt tankesätt, är social och kan se helheten samt vara självgående i ditt arbete. Vidare drivs du av att leverera god service och trivs att arbeta i ett företag under förändring.

Övrig information:

- Start: Omgående.
- Omfattning: Heltid, 08-17.
- Placering: Centrala Stockholm.



Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-hub.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2023
  • Ansök senast: 26 juli 2023

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


26 november 2024