Kundkoordinator till Sustend

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som kundkoordinator på Sustend har du ett superviktigt uppdrag: du är den första våra kunder kommer i kontakt med. Vi gillar att synas och vågar säga att vi också är bra på det, speciellt i digitala kanaler. En härlig följd av det är att vi får in mängder av telefonsamtal och mejl från potentiella kunder och nyfikna samarbetspartners runt om i landet. Därför behöver vi nu dig som vill ta hand om alla dessa roliga förfrågningar och maximera chanserna att de blir nöjda kunder.

Som vår nationella kundkoordinator blir du den första personen alla nya kunder pratar med på Sustend. ”Vi sprider glädje” är en av Sustends grundvärderingar - och här kommer du bli vår världsmästare på att ge alla som kontaktar oss ett magiskt första intryck.

Du kommer bli en central del av vårt energiska och effektiva säljteam och du samarbetar nära med alla företagets delar i våra tre regioner Stockholm, Göteborg och Malmö. Nuvarande person i tjänsten går vidare internt till nya utmaningar och är därmed kvar för att ge dig stöttning under introduktion.

Din vardag i korthet:

- Nationellt ansvarig för att besvara alla förfrågningar som kommer in via telefon, mail och chattkanaler.
- Ge ett superbt första intryck för de som hör av sig och sedan antingen hjälpa kunden med deras fråga, ordna en offert eller slussa vidare till rätt Sustendare.
- Supporta konsulter och säljare i våra olika regioner med att ta fram offerter och tillhörande material. Med ditt stöd ska vårt säljmaskineri bli effektivare än någonsin!


Vi söker dig som
- Är nyfiken och snabblärd - du kommer ta emot en stor del frågor från kunder. I början kommer du inte kunna besvara allt själv, men med ett nyfiket sinne och förmåga att lära dig saker snabbt kan du snart svara på frågorna lika bra som våra experter.
- Är strukturerad och kan hantera en stor mängd ärenden samtidigt. Du jobbar systematiskt och är van vid att prioritera ditt eget arbete, så att du hela tiden kommer framåt.
- Har bakgrund inom service och/ eller försäljning mot företag. Du är van vid huvudsakligen bemötande över mail och telefon och skapa ett högt förtroende hos den du pratar/skriver med.
- Har du dessutom erfarenhet inom fastigheter eller bygg så är det ett plus men det viktigaste är att du är intresserad av att lära dig mer om området.


En förutsättning för att du ska trivas hos oss på Sustend är att du tycker det är roligt när det händer mycket. Med det menar vi att du gillar att testa nya saker för att hela tiden utmana dig själv och oss som företag så att vi ständigt utvecklas. Du värderar gemenskap högt genom att vilja vara med och bidra till en härlig stämning samt att alltid finnas där för att hjälpa dina kollegor.

Vem är vi?
Sustend grundades med en tydlig vision: Vi ska få hus att leva och byggprojekt att fungera!

Vi tycker att de flesta fastigheter förtjänar betydligt mer omtanke och resurser än de får idag. Vi är ett gäng drivna husnördar som brinner för att skapa glädje i allt vi gör. Våra huvudområden är Underhållsplanering (https://sustend.se/underhallsplan/) och Projektledning (https://sustend.se/byggprojektledning-projektledning-bygg-byggledning/) men vi stannar inte där: vi erbjuder all hjälp som behövs för att ta hand om fastigheter.

Vi älskar att utmana invanda tankesätt och vi har bara påbörjat vår resa! Därför har vi skapat en kultur där alla får en chans att påverka sin egen utveckling - och Sustends, vår gemensamma.

Är det något som matchar dig och dina drömmar? Hör av dig så tar vi en dialog!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sustend
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2022
  • Ansök senast: 17 mars 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024