OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
”De är kompententa, proaktiva med fokus på starka relationer och känns som en del av vårt företag” Det är ett exempel på vad Upfronts kunder säger om dem. Vill du bli en del av deras prestigelösa team och möjligheten att arbeta som kundkoordinator? Upfront erbjuder en arbetsplats med högt i tak, starka varumärken och partners samt ambitiösa kollegor och en vardag som aldrig blir tråkig.
OM TJÄNSTEN
Upfront är en modern kommunikationsleverantör med kontor i Örebro och Karlstad. Upfront består av medarbetare med stor rutin som är specialister inom mobilitet, operatörsavtal och kommunikationslösningar. Allt toppat med en support i världsklass och en tydlig modell för samverkan och partnerskap. De hjälper kunder med deras företagstelefoni och digital kontorsutveckling och söker en Kundkoordinator till deras team i Örebro.
Hos Upfront kommer du arbeta i en roll med varierande arbetsuppgifter och med möjligheter till inflytande och utveckling. Detta är en tjänst för dig som lägger stort värde i att underlätta vardagen för dina kollegor genom att bidra med service och ett lösningsorienterat arbetssätt.
Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work, men du kommer anställas direkt hos Upfront.
ARBETSUPPGIFTER
För att skapa långsiktiga relationer krävs engagemang, tillit och en social förmåga. Det är precis det vi söker hos vår nästa kundkoordinator. Du har ett ansvar för att nya kunder får en bra introduktion i hur de ska börja använda deras produkter och tjänster. Du är ansvarig för Upfronts kunder och att tillgodose deras önskemål och alltid får den support som de behöver. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och leverantörer därför är det viktigt att du är lyhörd och har ett genuint intresse för att hjälpa kunden och erbjuda den bästa lösningen. Utöver det kommer du att arbeta med bland annat:
* Via telefon och mail ha regelbunden kontakt med kunder och på ett serviceinriktat och kvalificerat sätt bidra till att lösa kundernas behov i supportväg och att se till att de alltid känner att vi är närvarande.
* Stötta kollegor på sälj och leverans genom att vara en del av både sälj- och leveransprocessen mot kund.
* Underhålla kund- och kontaktuppgifter i våra stödsystem och säkerställa mot våra kunder.
* Utveckla och förbättra interna rutiner för att skapa kontroll internt och en enkelhet för våra kunder.
Rollen innebär också att vara en resurs för order och logistikhantering. Säkerställa snabba och korrekta leveranser och kommunikation internt och mot kund
Du erbjuds:
* Arbete i en roll där du kommer ha många kontaktytor
* Möjlighet att påverka ditt arbete och driva det framåt
* Flextid och interna förmåner
Detta är en roll där man är "spindeln i nätet". Du vågar ta plats och komma med nya tankar och idéer för att kunden alltid ska ha det bästa och "lilla extra".
VI SÖKER DIG SOM
- Har jobbat med liknande tjänster tidigare eller arbetat i en roll där du fått ta mycket ansvar
- Har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet
- Har B-körkort
Tidigare erfarenhet inom telekom är meriterande.
#
Som person är du:
* Orädd
* Bra på att samarbeta
* Strukturerad
* Ansvarstagande
Är du en vinnare och mår bra av att prestera så tveka inte med din ansökan. På Upfront så blir du en del av ett superskönt gäng där taket är högt och möjligheterna stora!
#
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Örebro
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Välkommen till en kommunikationsleverantör som gör ert liv som företag mer trivsamt och kontrollerat. Med en svårslagen rutin inom företagstelefoni hoppas vi att ni kommer gilla både våra tjänster och oss. Med ett brett erbjudande och en tydlig samverkansmodell ser vi fram mot ett långt partnerskap tillsammans med dig och ditt företag. www.beupfront.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231