Kundkoordinator vikariat

Kundkoordinator vikariat

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och skapa hem för bättre liv idag och imorgon? Just nu är HFAB inne i ett spännande utvecklings- och förändringsarbete. Vi söker en vikarierande kundkoordinator, som vill bli en del av vårt kundcenter där du kommer att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor såväl inom teamet som med övriga funktioner i bolaget.

Arbetsuppgifter
Som Kundkoordinator arbetar du med alla inkommande ärenden oavsett kanal. Du ger råd och vägleder våra kunder samt hanterar, löser och besvarar inkommande frågor. Du blir en nyckelperson för HFAB såväl externt som internt. I rollen kommer du ta emot, handlägga och återkoppla i ärenden från våra kunder du kommer även att ärendehantera inkommande fel- och serviceanmälningar.

Egenskaper och kvalifikationer
För att trivas som Kundkoordinator ser vi att du är van att möta kund och att arbeta lösningsinriktat. Du har tidigare erfarenhet från servicebranschen och är van vid att möta kunder via telefon, mail och i personliga möten. Då vi handlägger fel- och serviceanmälningar ser vi gärna att du har ett intresse och en förståelse för fastighetstekniska frågor. Vidare ser vi att du är serviceinriktad och ansvarstagande. Du inspireras, motiveras och drivs av att ta aktiv del i utvecklingen av vår roll och vår funktion. Du är en lagspelare och har lätt för att skapa goda relationer.

Du har gymnasieutbildning samt god datavana och kunskap i Office-paketet. Du uttrycker dig mycket väl på svenska i både tal och skrift. Meriterande om du har erfarenhet från arbete med CRM-system samt adminstrativt arbete med växel- och/eller kontaktcenterslösning/system. Även meriterande om du behärskar engelska i tal och skrift.

I rollen är det självklart att ditt arbete präglas av HFAB:s värdegrund: vi utvecklas tillsammans och vi tänker nytt och hållbart. 

Vad kan vi erbjuda? 
Som en hjälpsam lagspelare på HFAB blir du delaktig i arbetet att utveckla framtidens hållbara samhälle. På HFAB värdesätter vi egna initiativ och uppmuntrar handling: vi tycker det är bättre att våga göra fel och lära sig än att stå still. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på HFAB, vi erbjuder dig möjlighet att växa i din roll och ordnar aktiviteter för att stärka gemenskapen inom bolaget.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, möjligheten att bidra till verksamhetens utveckling och arbetsglädjen på jobbet.

Tjänsten är en tidsbegränsad anställning under perioden 1 juni och fram till 27 maj 2022. 

Välkommen med din ansökan! Rekrytering sker löpande. Sista ansökningsdag den 23 april 2021.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lennart Svensson, Fastighetsutvecklingschef
070-306 28 55
Viktoria Hägg, HR-chef
035-138321
Per Lidetun, Distriktschef
035-138420
Mikael Olsson, Facklig representant - Fastighetsanställdas
035-140230
Jonas Stark, Ekonomichef
035-138404
Carin Ottosson, Affärsområdeschef Lokaler
035-13 83 65
Jonas Stark, Ekonomichef
035-13 84 04
Viktoria Hägg,

Carin Ottosson, Distriktschef
035-13 83 65
Malin Paulsson, HR-koordinator
035-138388

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Halmstads Fastighets AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2021
  • Ansök senast: 23 april 2021

Besöksadress

Fredrik strömsgata 6
None

Postadress

Fredrik strömsgata 6
Halmstad, 30102

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024