OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning söker för kunds räkning en ekonomikonsult för kundkravshantering. Företaget är ett framgångsrikt internationellt företag inom elektronikbranschen och är just nu inne i en växande och händelserik fas. Du skulle jobba på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Tjänsten som kundkravshandläggare är ett uppdrag på 6 månader med möjligheter till förlängning.[[ Arbetsuppgifterna innebär att ta emot, kontrollera och registrera kundärenden som avser kompensation till företagets kunder. Rollen har inslag av såväl ekonomi som administration och kundkontakt med ansvar för att kunderna får korrekt kompensation enligt avtal. Du har minst ett års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, ordermottagare eller motsvarande.[ Vi ser gärna att du har en ekonomisk gymnasieutbildning. Har du erfarenhet av SAP ses det som en fördel. Som person är du social, noggrann och gillar att lösa problem på ett snabbt och effektivt sätt. Du uppskattar att arbeta i ett högt tempo och klarar av att ha många bollar i luften. Vi söker dig som är kundorienterad, drivande och kvalitetsmedveten.[ Skicka in ansökan snarast, urvalet sker löpande[ [
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37