Kundlösningsansvarig

Arbetsbeskrivning

Strålfors är ett IT-fokuserat Business-to-Businessföretag med grafisk tradition, verksamt med helhetslösningar inom området informationsöverföring.Strålfors utvecklar, producerar och levererar system, tjänster och produkter för effektiv kommunikation av affärskritisk information.Koncernen omsätter 3,8 miljarder SEK och har verksamhet i 7 länder med 2100 anställda.Strålfors är helägd dotterkoncern till Posten AB.Affärsområdet Informationslogistik erbjuder tjänster och produkter för informationsöverföring bestående av print och kuvertering, personalisering av plastkort, elektronisk betalnings¬förmedling, e-kommunikation samt logistikslösningar.Informationslogistik har möjlighet att hantera kundens hela utdata (output management) och kan hantera och distribuera den på många olika sätt.Det ger möjlighet att anpassa och personalisera kommunikationen så den integreras till verksamhetens krav och kundernas behov. Till Kundservice inom Affärsenheten OM (output management) söker vi nu två Kundlösningsansvariga.Är du den som med proaktivitet och kreativitet kan skapa och utveckla goda relationer till våra kunder? Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att skapa kundlösningar och ta fram prisförslag implementera kundlösningar tillsammans med tillsatt kundteam säkerställa att uppdrag/rutin dokumenteras och förankras med produktion och kundsupport samt uppdateras vid behov ansvara för att den löpande driften följer avtal/SLA Som person är du utåtriktad, lyhörd och har lätt för att samarbeta självständig, ansvarstagande och tar initiativ till nya aktiviteter strukturerad, noggrann och kan arbeta mål- och resultatinriktat proaktiv och engagerad

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Strålfors Svenska AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 31 mars 2008
  • Ansök senast: 14 april 2008

Liknande jobb