OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Strålfors är ett IT-fokuserat Business-to-Businessföretag med grafisk tradition, verksamt med helhetslösningar inom området informationsöverföring.Strålfors utvecklar, producerar och levererar system, tjänster och produkter för effektiv kommunikation av affärskritisk information.Koncernen omsätter 3,8 miljarder SEK och har verksamhet i 7 länder med 2100 anställda.Strålfors är helägd dotterkoncern till Posten AB.Affärsområdet Informationslogistik erbjuder tjänster och produkter för informationsöverföring bestående av print och kuvertering, personalisering av plastkort, elektronisk betalningsförmedling, e-kommunikation samt logistikslösningar.Informationslogistik har möjlighet att hantera kundens hela utdata (output management) och kan hantera och distribuera den på många olika sätt.Det ger möjlighet att anpassa och personalisera kommunikationen så den integreras till verksamhetens krav och kundernas behov.Vi söker nu en ny medarbetare till vår Kundservice i Ljungby!Som KLA har Du täta kundkontakter och ingår tillsammans med kundsupport och programmerare i ett kundteam. Du ansvarar för att skapa kundlösningar och ta fram prisförslag implementera kundlösningar tillsammans med kundteam bevaka ekonomisk hållbarhet för kundlösningar samt att ansvara för att den löpande driften följer avtal/service level agreement Som person är Du proaktiv och förändringsbenägen kreativ och samtidigt organiserad med helhetssyn utåtriktad och samarbetsorienterad som även kan arbeta självständigt praktisk och kan arbeta mål- och resultatinriktat Strålfors arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden. Välkommen med din ansökan senast den 20 februari via vår hemsida www.stralfors.se/hr