OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget: SIBA AB är ett av Nordens ledande detaljhandelsföretag inom hemelektronik. Koncernen driver idag 57 hemelektronikvaruhus i Sverige, Norge och Danmark och har avdelningar för företagsförsäljning i Stockholm, Göteborg och Köpenhamn. Koncernen arbetar med två varumärken, SIBA och ComputerCity. Sedan 1998 bedriver SIBA också e-handel på www.siba.se. Koncernen har ca 1250 medarbetare och omsätter ca 4 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Om tjänsten: Vi vill ge våra kunder bästa tänkbara service, därför söker vi nu en kundmottagare till SIBA Nordstan. Tjänsten är ett vikariat på heltid, med stora möjligheter till fast anställning. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att bistå med en professionell service till våra kunder, framför allt i butiken men även per telefon. Förutom att ta hand om byten av produkter, retur- och service hantering, ansvarar du även för att bevaka och följa upp kundserviceärenden. Viss teknisk service av våra produkter ingår också i arbetet, samt enklare felsökningar på datorer. Vi behov kommer du även av att ta hand om inkommande och avgående gods, att leverera in produkter i butiksdatasystemet, samt prismärkning. Kvalifikationer: Du måste vara serviceinriktad och ha god hand med människor. Du är ansvarsmedveten, glad och tolerant som person. Vi ser även att du är noggrann och ordningsam. Då arbetet innebär att lösa kundens problem är det viktigt att du kan behålla lugnet i en stressig situation och har förmågan att bemöta invändningar på ett professionellt sätt. Ett intresse för våra produkter är ett krav. Vill du jobba på SIBA? Registrera då din ansökan, innehållande ett personligt brev och meritförteckning, på vår hemsida www.siba.se. Gå in under "Jobba på SIBA", klicka på "Lediga jobb". Sista ansökningsdag är 16 mars.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marina Davarinou
Mohammad Mayzouni
031-3002090
Robin Edlund
Mattias Lidbom