OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning Arbetet innebär att ta emot bokningar och lämna prisuppgifter för kunders fordon via telefon eller direktbesök. Du tar även hand om interna bokningar för företagets egna fordon samt försäljningsbilar. Arbetet innebär vidare att planera och fördela arbetet för mekanikerna, samt att administrera hela arbetet från arbetsorder till färdig faktura. Din profil För arbetet krävs goda kunskaper från fordonsbranschen, och det är en merit om du har arbetat med liknande arbete tidigare. Lämplig bakgrund kan också vara att du arbetat som mekaniker och vill arbeta mera administrativt idag. Du ska vara noggrann, stresstålig samt ha ett stort kundfokus. En nöjd kund bör vara det viktigaste för dig. Vårt företag Monticokoncernen erbjuder tjänster inom personal- och kompetensförsörjning såsom bemanning, rekrytering, HR-konsultation, strategisk kompetensförsörjning, utbildning, jobbcoachning samt omställningsarbete. Vår expansiva koncern har idag cirka 350 anställda och omsätter cirka 150 miljoner SEK. Huvudkontoret finns i Tranås och övriga kontor finns i Eksjö, Gislaved, Halmstad, Hässleholm, Jönköping, Karlskrona, Ljungby, Malmö, Mjölby, Nässjö, Oskarshamn, Vetlanda, Värnamo och Växjö.