OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår skadeverkstad söker vi nu en kundfokuserad och driven kundmottagare som vill vara en del i ett serviceinriktat gäng och arbeta i full fart med att ge kunden bästa service.
Som kundmottagare tar du emot våra kunder på ett trevligt, professionellt sätt och ser till att de får bästa möjliga service från första kontakten ända fram tills bilen är klar för utlämning. Dina mest prioriterade arbetsuppgifter är att planera och fördela verkstadsarbeten till teknikerna, att följa upp pågående arbete, sammanställa och fakturera arbetsordrar/skadekalkyler.
Du kommer också att ha kontakter med försäkringsbolagen och kostnadsberäkningar för skador i Cabas kalkylprogram.
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet från serviceyrken, har en naturlig känsla för service och förmåga att skapa bra kundrelationer. Vår strävan är att alltid ha fullständigt nöjda kunder, därför är det viktigt att du har hög social kompetens och ser möjligheter och lösningar istället för problem.
Du är också strukturerad i ditt arbetssätt och är van att hantera flera saker samtidigt, att hålla ordning och reda omkring dig och på din arbetsplats är en självklarhet för dig. Vidare ser vi att du har god samarbetsförmåga och lätt för att kommunicera med så väl kunder som arbetskamrater. Då vi jobbar i många olika system är goda datakunskaper är en absolut förutsättning för jobbet.
Hos oss får du arbeta med några av marknadens ledande varumärken i en spännande och expansiv organisation. Du har goda möjligheter till kontinuerlig utbildning för din fortsatta utveckling i yrket. Vi erbjuder en arbetsplats med en stark kultur som kännetecknas av vår värdegrund: Glädje, respekt, ansvar, positivitet och engagemang.
Vi ser fram emot din ansökan! Sista ansökningsdag är 28 mars!