OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett högt kundfokus och vill vara den betydelsefulla länken mellan kund och företag, då är detta tjänsten för dig! I Hägersten hittar du din nästa arbetsplats, med engagerade och drivna kollegor. Du får här möjligheten att utvecklas inom kundrelationer och service och bygga på ditt cv med värdefull erfarenhet för framtiden! Vi går igenom ansökningar löpande, så sök redan idag!
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att:
Besvara och ta emot inkommande samtal via företagets växel
Boka in möten
Ta emot och registrera felanmälningar via telefon, e-mail
Göra arbetsorder i vårt affärssystem
Hantera mejlen
Vi söker dig som
Har en gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
Har god systemvana och behärskar således MS Office-paketet
Behärskar det svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift då detta krävs i det dagliga arbetet
Har tidigare arbetslivserfarenhet av serviceyrken
Meriterande
Har tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice inom byggbranschen
I rollen som kundmottagare /telefonist är det viktigt att kunna arbeta i ett högt tempo. För att trivas i rollen ser vi att du behöver vara ansvarsfull och stresstålig, då arbetet innebär att kunna hantera många saker samtidigt. Du bör även vara noggrann, flexibel och självgående i ditt arbete samt har god samarbetsförmåga.
Övrig information
Start: 1 Maj eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid/deltid (med stor chans till heltid)
Placering: Hägersten
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?