Kundmottagare

Kundmottagare

Arbetsbeskrivning

Trivs du med kundbemötande och med ansvaret att vara företagets ansikte utåt? Här får du möjlighet att möta kunder varje dag och arbeta med inkommande ärenden, serviceordrar och tillhörande administrativa uppgifter.

Vad erbjuder vi?
Du arbetar hos en stor koncern med mycket möjligheter och i början av din anställning kommer du att få en upplärning till arbetet, vidare kommer du att ingå i en grupp med hög team känsla och sammanhållning.

Arbetet utförs från kontoret i Jönköping och arbetstiderna är förlagda på mån-fre och roteras grupp-mässigt där arbetspasset är mellan 07:00-16:00 alternativt 07:30-16:30.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har 1-2 års yrkeserfarenhet inom servicebranschen, liknande roll eller annat relevant område. Du ska ha avklarat minst en 3 årig gymnasieutbildning och ha mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift.

Vi ser även att ned stående punkter passar in på dig:
• Strukturerad/ God administrativ förmåga
• Relationsskapande med hög servicenivå
• God kommunikativ förmåga
• God samarbetsförmåga
• Självgående
• Ansvarstagande



Vad innebär rollen?
I rollen prioriterar du bland inkommande ärenden och har daglig kontakt med kunder om t.ex. produkt-, leverans-, prisfrågor och orderläggning. Rollen innefattar till stor del kundservice, planering och administration.

I rollen ingår:
•Vara första kontaktperson vid inkommande samtal eller mail från kund
•Lägga serviceorder i affärssystem med grund i information från kund
•Säkerställa att det svar som lämnas överensstämmer med företagets policies och regler
•Kontinuerligt arbeta med att skapa och upprätthålla goda relationer med kunderna

Utöver kundkontakt har du även mycket kontakt internt, där du bland annat besvarar frågor, delegerar ut arbeten till regioner etc.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datumet, skicka därför in din ansökan snarast. Vid frågor eller funderingar kontakta den ansvariga rekryteraren Dinara Garipova.


2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?
Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön, friskvårdsbidrag, och terminalglasögon.

Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2023
  • Ansök senast: 20 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024