OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kan du behålla överblicken och ditt goda humör när det verkligen gäller? Har du en positiv inställning till arbetet, och ser bara möjligheter och inga begränsningar? Då har vi en möjlighet för dig!
Om jobbet:
Iveco Sweden AB kommer snart öppna en ny filial i Arlöv och söker vi därför en kundmottagare. I rollen kommer du främst att arbeta med att möta våra kunder vid disk, via telefon och mejl. Du kommer att vara ansiktet ut mot kunden och du ansvarar för att våra kunders kontakt med Iveco, blir en positiv upplevelse. En betydande del för din framgång i rollen är din kommunikativa förmåga att hjälpa kunden. Du brinner för service och att lösa kundens problem.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Boka kunder och planera arbete i verkstaden
Offerering kunder
Connectivity manager
Vem är du
Vi söker dig som har erfarenhet inom service och försäljnings inriktade arbetsuppgifter. Du har en god känsla för service och har inställningen att hitta de bästa lösningarna för dina kunder. Ett systematiskt förhållningssätt till dina arbetsuppgifter är också viktigt och om du har mekanisk/teknisk förståelse eller intresse är det meriterande.
Andra kvalifikationer:
God kommunikationsförmåga på olika nivåer
Goda PC-kunskaper
Resultat- och lösningsorienterad och har en god arbetsmoral
Har förmågan att lyssna, hjälpa och se till att kunden blir nöjd
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Din ansökan
Känns det intressant? Ansökningar till tjänsten hanteras löpande, tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag eftersom tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Heidrun Thorsteinsdottir, rekryterare på telefon: +45 22 34 66 57
Vi ser fram emot att höra från dig!