OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med mångårig erfarenhet är Nav1rekrytering den totala leverantören av personallösningar helt inriktade mot motorbranschen.
Oavsett om du söker något permanent eller något tillfälligt, så strävar vi efter att erbjuda dig ett jobb som passar, där du kan utvecklas och trivas.
Använd oss som din partner och coach för en spännande och framgångsrik karriär i motorbranschen.
Arbetsuppgifter
Som kundmottagare hos oss är du vårt ansikte utåt och det är dig som kunden har kontakt med genom hela serviceprocessen. Det är viktig att du har förmågan att sätta dig in i kundens situation och eventuella problem för att kunna ge rätt råd och erbjuda rätt tjänster. Dina arbetsuppgifter består av bl.a. av att;
• ge bästa möjliga kundservice genom kunskap och bemötande
• administrera, boka och planera arbetet mot verkstaden
• ge kunden löpande information gällande status på deras inlämnade fordon
• upprätta betalplaner för kund enligt gällande rutiner
En vanlig arbetsdag tar du emot bokningar och förfrågningar via mail, telefon och vid disk. Ser till att allt är förberett inför kundens besök. Välkomnar och hjälper kunden vid inlämning av bilen, administrerar och planerar ut arbetet på verkstaden, ansvarar för processen och återkopplar till kunden löpande hur arbetet fortskrider. Kontaktar kund när bilen är klar för avhämtning, lämnar ut bilen samt upprättar betalplaner enligt fastställda rutiner. Du kommer även att vara behjälplig i reservdelsbutiken vid behov. Det ingår även i dina arbetsrutiner att löpande arbeta med kvalitetsuppföljningar och förbättringar.
Våra kunder förväntar sig mycket god service vilket du förväntas hålla.
Personligt
Som person är du lyhörd, flexibel och driven. Att du är ansvarstagande och har pondus är också en självklarhet. Du är flexibel inför olika arbetsuppgifter, även under tidspress och tycker om att ha ordning och reda runt dig. Du besitter förmågan att självständigt organisera det dagliga arbetet, hela tiden med kunden i fokus.
Rollen som kundmottagare kräver att du är social, utåtriktad, serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift.
Vi sätter stort fokus på lämplig personlighet.
Erfarenhet
Vi tror att du som söker har arbetat kundorienterat under minst 3-5 år och du har ett fordonstekniskt intresse. Dokumenterad erfarenhet som kundmottagare från bilbranschen och kunskaper i system som Cabas, Kobra eller dylikt är mycket meriterande. Ytterligare krav är att du har goda datakunskaper.
Vi erbjuder ett roligt och fartfyllt arbete med mycket goda utvecklingsmöjligheter, här får du chansen att vara med att utveckla och påverka din arbetsplats.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Oscar Kuczkowski
08 4102 1234