Kundmottagare med känsla för service till Nacka/Värmdö

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker nu en positiv och driven kundmottagare för ett heltidsuppdrag inom fordonsbranschen. Vår kund är belägen i Värmdö och erbjuder dig möjligheten att arbeta för en växande bilkedja som har anläggningar runt om i Sverige. Arbetstiderna är under vardagar, mellan 07.00-16.00 eller 08.00-17.00.

Uppdraget förväntas starta omgående och pågå i 6 månader med god möjlighet till fortsatt anställning direkt hos kund för rätt person.

Som kundmottagare kommer du arbeta med kundbokning och mottagning till serviceverkstaden. Arbetsuppgifterna innebär att vara behjälplig för kunder, boka in och administrera verkstadstider, lämna ut bilar samt telefonhantering.


Din profil

Vi söker dig som sätter kunden i fokus och brinner för att ge god service. Du är en lagspelare och trivs att arbeta i en växlande miljö. Du är även stresstålig och van att ha många bollar i luften. Vidare kan du med lätthet sätta dig in i nya system samt känner dig bekväm med att använda telefon som verktyg.

Nedanstående krav ställs på din kompetens:

• B-körkort
• Tidigare erfarenhet av kundservice
• Kommunicerar väl både på svenska och engelska
• God datavana

Det är meriterande om du har systemvana av Cobra, men det är inget krav.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.

Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt!

Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.

2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.

3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 22 april 2016

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Hotellreceptionist

Hotellreceptionist

27 november 2024

Nattreceptionist - sommarsäsong 2025

Nattreceptionist - sommarsäsong 2025

27 november 2024

27 november 2024