Kundmottagare med kunskap av systemen Cabas och Kobra

Kundmottagare med kunskap av systemen Cabas och Kobra

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker en Kundmottagare till vår kund i Segeltorp. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos oss på Arena Personal och arbetar ute hos kunden. Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är förlagda vardagar måndag till fredag kl 07:00-16:00. Starten för detta uppdrag är omgående (inom 0-2 veckor) och beräknas pågå 6 månader framåt, med möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifterna består av mottagande och utlämning till kunder. Det vill säga att du registrerar kunder, ankomstrapporterar kunder och bilar, ansvarar för nycklar, tar betalt och hanterar kassan samt har en överblick över kundens vistelse och ser till att allting stämmer. Arbetet innebär även service- och reparationsrådgivning samt bokning av arbete. Kravet för denna tjänst är att du har tidigare erfarenhet av systemen Cabas och Kobra.

Din profil
För att passa för tjänsten som kundmottagare ser vi att du har 1 till 3 års erfarenhet av kundmottagning.
Du är van att arbeta i en miljö med högt tempo.
Du har goda kunskaper inom både svenska och engelska och du har en godkänd gymnasieutbildning.
Om du är flerspråkig och har tidigare erfarenhet från motorbranschen ser vi det som meriterande.
Som person är du serviceinriktad, prestigelös och ordningsam.

För att gå vidare i denna rekryteringsprocessen är det viktigt att det tydligt står i dina ansökningshandlingar att du har kunskap av systemen Cabas och Kobra.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan direkt!

Vi erbjuder
Arena Personal erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chansen att utvecklas genom varierande uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som konsult har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du kan knyta viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp i din fortsatta karriär.

Ansökan
Ansök genom att klicka på länken nedan.
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet.
För mer frågor kontakta ansvarig rekryterare Maria Fjellström, maria.fjellstrom@arenapersonal.com. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2020
  • Ansök senast: 20 oktober 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


23 september 2024