OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Som kundmottagare på Däckcenter/Däckpartner kommer du framförallt att arbeta med att ta hand om våra kunder när de kommer till butiken så de känner sig välkomna och omhändertagna. Du kommer att ha arbetsuppgifter som försäljning, kassahantering, fakturering, svara i telefon och boka in kunder. Du kommer även svara på mail, samt göra beställningar till kommande verkstadsjobb men också till butiksförsäljningen.
Din Profil
En av de viktigaste stolparna i vår verksamhet är service, därför söker vi en serviceinriktad person som alltid sätter kunden i centrum och brinner för den bästa kundupplevelsen. Du bör vara en van datoranvändare som har lätt att lära dig nya system. Vi söker dig som är god planerare och gillar att lösa problem som kommer dyka upp nästan dagligen. Om du har ett intresse för bilar och branschen ses det som en fördel men inget krav.
Om företaget
Däckcenter är en av de äldsta däckverkstäderna i Norrköping startade 1971, vi tillhör en däckkedja som heter Däckpartner. Det är en fristående kedja där varje verkstad äger en del av Däckpartner. Däckpartner är den största däckkedjan i Sverige med 174 verkstäder.
Vi på Däckcenter är ett litet sammansvetsat team på 5 personer som bryr oss om varandra. Vi tycker det är väldigt viktigt att alla trivs och mår bra och vi brinner för att ge kunderna den bästa kundupplevelsen från det att kunden bokar tid, anländer, väntar i butiken, och till sist lämnar verkstaden.
Vi jobbar med alla däck från skottkärran upp till husbil. Vi säljer däck, fälgar, biltillbehör och vi har även en liten butik där vi har försäljning av kioskprodukter samt tobak. Tjänster vi jobbar med är däckhotell, hjulinställningar och mindre service/reperationer av bilar.
Kontaktuppgifter
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakt Fredrik Karlsson 011-131310 eller maila din ansökan till Fredrik@dackcenter.nu
Välkommen med din ansökan!