OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill bli en i gänget och har ett brinnande intresse av lastbilar, bussar och service. Vårt motto bygger på att kunden sätts i centrum och att vi gör det lilla extra för att ge god service.
Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för den dagliga driften, säkerställa att verkstaden fylls med jobb samt följa upp den dagliga driften. Du kommer att ha många varierande arbetsuppgifter och du trivs med att vara spindeln i nätet. Du kommer arbeta tätt tillsammans med nuvarande servicechef och vara hennes högra hand i kundmottagningen samt vid behov kunna vara behjälplig med reservdelshantering. Som kundmottagare / servicerådgivare är du ansiktet utåt och har därmed kontakt med kunder både över disk och telefon. Du följer processen från det att bilen bokas in till dess att den är färdig för leverans.
Din profil:
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet inom service, administration eller liknande. Tempot är högt och det krävs att du är stresstålig och har god förmåga att prioritera.
Som person är du noggrann, strukturerad, flexibel och drivande. Skapar långsiktiga relationer till både kunder och medarbetare. Då du kommer vara behjälplig i verkstadsledningen ser vi gärna att du har ledarskapserfarenhet. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga och sociala egenskaper.
Frågor och ansökan:
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till vår Servicechef Ulrica Svensk på telefon 0372-267 96 eller via mail ulrica.svensk@atteviks.se.
Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 15/5-2022. Vi genomför löpande urval och intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.