Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en kundmottagare till vår kund och deras team. Kunden är verksamma inom uthyrning och försäljning av bland annat utrustning och maskiner mot entreprenader och byggbranschen. Det innefattar exempelvis hjullastare, handverktyg och liftar.
Denna roll erbjuder ett väldigt flexibelt och dynamiskt arbete och du kommer att verka som en plattform för utesäljarna, vilket kräver att man har en väldigt god teknisk kunskap kring deras produkter. Det är även mycket administration och ordermottagningsarbete inkluderat i tjänsten och de gäller därför att man har ett genomgående servicetänk i allting som man gör. Andra arbetsuppgifter är bland annat att ta emot kunder i butik och på telefon, samt att arbeta med hantering av reklamationer. Ytterligare exempel på arbetsuppgifter:
Lämna ut maskiner till kund
Skapa avtal
Stötta utesäljare
Skapa och följa upp inköpsorder med berörda leverantörer
Vi söker dig som är relevant eftergymnasial utbildning eller motsvarande. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av liknande arbete samt har goda it- kunskaper.
Som person är du driven, strukturerad och har god samarbetsförmåga. Du bör tycka om att arbeta i högt tempo med varierade arbetsuppgifter, är bra på att hitta nya lösningar på eventuella problem och kunna skapa goda relationer till både kunder och kollegor.
Välkommen in med din ansökan!