Kundmottagare sökes till kund i Göteborg

Kundmottagare sökes till kund i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Kundmottagare sökes till kund i Göteborg
Har du erfarenhet av administration och en hög känsla för service? Trivs du i en varierande roll där teamet arbetar tillsammans mot gemensamma mål? Vill du få chansen att arbeta på en utav Nordens största husvagns- husbilsförsäljare och Sveriges största återförsäljare av marknadsledarna KABE och Adria? Då ska du söka denna tjänst idag!

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som kundmottagare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att ta emot och lämna ut husbilar/husvagnar, planera och fördela verkstadens arbete samt se till att kontakten med kunder och leverantörer sker på bästa möjliga sätt. Du kommer ta emot kunder direkt i verkstaden samt via telefon och mejl.  I rollen som kundmottagare ingår även verkstadsadministration, hantering av reklamationer mot leverantörer och andra administrativa uppgifter. Du ingår i ett team där mekaniker, säljare, butikspersonal och platsansvarig arbetar tillsammans mot gemensamma mål. 

Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:
  Ta emot och lämna ut husbilar och husvagnar.
Planera och fördela verkstadens arbete.
Säkerställa kontakten med kunder och leverantörer.
Mottagning av kunder direkt i verkstaden samt via telefon.
Verkstadsadministration, hantering av reklamationer och andra administrativa uppgifter.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För att trivas i rollen som kundmottagare ser vi att du har arbetslivserfarenhet av administrativt arbete. Du är en van användare av dator och telefon som arbetsredskap då en stor del av ditt arbete kommer att utföras med hjälp av dessa, med fördel har du arbetat i CABAS verkstad tidigare. Att agera relationsskapande och hålla en hög servicenivå ser du en självklarhet samt att du får energi av nöjda kunder. Vidare har du med fördel ett intresse för husvagnar och/eller husbilar och trivs i en varierande roll. Som person är du en arbetsvillig lagspelare som värdesätter ett gott teamarbete.

Viktigt för tjänsten:
  Administrativ erfarenhet, med fördel från en liknande roll.
Serviceinriktad personlighet.
God dator- och systemvana, meriterande att tidigare ha arbetat i CABAS verkstad.
B-körkort.
Goda kunskaper i svenska, såväl tal som skrift.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Kundmottagare är ett konsultuppdrag på heltid som är på minst 6 månader. Därefter finns goda möjligheter att få en anställning direkt hos kund som ser långsiktigt på denna tjänst. Arbetstiderna är främst 08.00-17.00 och visst helgarbete kan förekomma. Du arbetar tillsammans med dina kollegor i företagets lokaler i Tagene

ÖVRIGT
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Eric Lundgren på via 0738-617261 eller eric.lundgren@eterni.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Eterni Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juli 2022
  • Ansök senast: 19 augusti 2022

Postadress

Hamngatan 39A
VÄSTERVIK, 59333

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024