Kundmottagare sökes till vår kund i Eskilstuna för ett kortare uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Just nu söker vi en kundmottagare till vår kund i Eskilstuna för ett kortare uppdrag under kundens däcksäsong. Tjänsten innefattar daglig kundkontakt där du som kundmottagare tar emot kunder som kommer för att byta däck på sina bilar. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder, registrera information om däcken på kundernas förvaringskort och skriva ut plocklistor till däckskiftarna. Du arbetar en hel del vid datorn och svarar i telefon, vilket ställer krav på god datorvana och en förmåga att lära sig nya arbetsuppgifter snabbt. Tjänsten är på heltid måndag till fredag med preliminär start 31 oktober och avslut i början på december.

Din profil

Vi söker dig som trivs med att arbeta med kundkontakt och har en serviceinriktad personlighet. Du vill ge bästa möjliga servicen till de inkommande kunderna och är glad och positiv i din framtoning med devisen att ingenting är omöjligt.
Eftersom dagarna stundvis kan vara stressiga är det viktigt att du hanterar stress väl och bibehåller kvaliteten i din service mot kund. Utöver detta krävs;

• Avslutad gymnasieutbildning
• God dator- och systemvana
• Flytande i svenska språket
• Har ett sinne för ordning och reda
• Prestigelös och inte rädd för att hugga i
• Engagerad och pigg med hög arbetsmoral

Stämmer detta in på dig? Tveka inte på att söka redan idag!


Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Elena Hallin

Patrick Bihler

Anna Brorson

Arena Personal AB

Malin Nordeman

Carina Tiderman
0727-262666
Carina Tiderman

Martina Olsson

Elena Hallin
016-142149
Elena Hallin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Nordic AB ESKILSTUNA
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 6 oktober 2016

Besöksadress

Rademachergatan 1
None

Postadress

Rademachergatan 1
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


 Kundmottagare sökes

Kundmottagare sökes

15 november 2024

Servicesäljare

Servicesäljare

15 november 2024

Customer Support till Leasingbolag

14 november 2024

Skaderådgivare

Skaderådgivare

14 november 2024