OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I denna tjänst tar du emot inkommande ärenden från kund, besvarar frågor gällande service, lägger serviceordrar samt övriga tillhörande adminstrativa uppgifter. I rollen prioriterar du bland annat inkommande ärenden och har daglig kontakt med kunder inom te.x. produkt-, leverans-, prisfrågor och orderläggning. Rollen innefattar till stor del kundservice, planering och administration. Övrigt som ingår i tjänsten:
- Vara första kontaktperson vid inkommande samtal eller mail från kund.
- Lägga serviceordrer i affärssystem med grund i information från kund.
- Säkerställa att det svar som lämnas överensstämmer med företagets policies och regler.
- Kontinuerligt arbeta med att skapa och upprätthålla goda relationer med kunderna
OM FÖRETAGET
ASSA ABLOY Entrance Systems är världens mest mångsidiga leverantör av automatiska entrélösningar för byggnaders framsida, baksida och insida. Med ett heltäckande synsätt på flödet av människor, varor och fordon skapar vi säkra, praktiska, trygga och tillförlitliga automatiska entrélösningar – med bästa möjliga balans mellan energibesparing, kostnad, kvalitet och livstidsprestanda.
Krav:
- 1-2 års yrkeserfarenhet inom servicebranchen, likande roll eller annat relevant område.
- Mycket goda kunskaper i svenska samt engelska i tal och skrift.
- God datorvana och kunskap inom MS Office.
Personliga egenskaper:
Strukturerad/god adminstrativ förmåga
Relationsskapande med höd servicenivå
God kommunikativ förmånga
God samarbetesförmåga
Självgående
Ansvarstagande
Villkor:Ort: Jönköping
Start: Omgående
Lön: Enl.ök
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996