Kundmottagare till Bilia

Kundmottagare till Bilia

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person som trivs med kundkontakt? Har du tidigare erfarenhet av kundmottagning och trivs med att arbeta i ett högt tempo? Då kan rollen som kundmottagare vara rätt för dig!

Vi söker kundmottagare till Bilias anläggningar i Stockholmsområdet. Detta är ett kortare konsultuppdrag, där du blir anställd hos oss på Arena Personal AB, men arbetar hos Bilia.
Uppdraget är på heltid och beräknas starta mitten av mars och beräknas pågå tom april. Arbetstiderna är förlagda till vardagar måndag till fredag kl 07:00-16:00.

Arbetsuppgifterna består av mottagande och utlämning till kunder. Det vill säga att du registrerar kunder, ankomstrapporterar kunder och bilar, ansvarar för nycklar, tar betalt och hanterar kassan samt har en överblick över kundens vistelse och ser till att allting stämmer.


Din profil
För att passa för tjänsten som kundmottagare ser vi att du har 1 till 3 års erfarenhet av kundmottagning.
Du är van att arbeta i en miljö med högt tempo.
Du har goda kunskaper inom både svenska och engelska och du har en godkänd gymnasieutbildning.
Om du är flerspråkig och har tidigare erfarenhet från motorbranschen ser vi det som meriterande.
Som person är du serviceinriktad, prestigelös och ordningssam.

Vi erbjuder
Arena Personal erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chansen att utvecklas genom varierande uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som konsult har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du kan knyta viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp i din fortsatta karriär.

Ansökan
Ansök genom att klicka på länken nedan.
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet.
För mer frågor kontakta ansvarig rekryterare Maria Fjellström, maria.fjellstrom@arenapersonal.com. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 2 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 10 mars 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

Kundmottagare / verkstadsadministratör

Kundmottagare / verkstadsadministratör

25 november 2024

Servicerådgivare

Servicerådgivare

22 november 2024