OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till våren står vi inför en ny däcksäsong då våra kunder byter från vinter - till sommardäck och vi kommer att ha extra mycket att göra. Därför behöver vi förstärka med duktig personal. Nu söker vi en kundmottagare till vårt däckhotell i Västerås och vi söker vi dig som är serviceinriktad och som gör det lilla extra för kunden. Bilia erbjuder Dig en spännande och social arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter!
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som kundmottagare kommer du tillsammans med de andra administratörerna att ansvara för den dagliga driften. Eftersom du kommer jobba i frontdesk innebär arbetet personlig kontakt med kunder, såväl vid disk som via telefon och e-post och inte minst internt med våra medarbetare. Du tar emot våra kunder och rådgör och bokar in deras beställningar. I arbetsuppgifterna ingår även mottagande och utlämnande av bilar, samt att ta betalt efter utfört arbete.
Kompetenskrav
Vi vill att du har lägst gymnasiekompetens eller motsvarande. Det är meriterande om du har någon erfarenhet från bilbranschen, Du har goda datakunskaper och god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift.
Personliga egenskaper
Dagarna präglas av ett högt arbetstempo där det krävs att du kan hantera flera moment samtidigt och att du har förmågan att behålla ett lugnt och positivt bemötande mot kund och medarbetare. Vi söker en person som har fingertoppskänsla för service och kundens behov. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad, nyfiken och utåtriktad.
Anställningsform, omfattning, placeringsort
Anställningen är en visstidsanställning på under perioden 19/3 - 24/4 2020 på Bilia Västerås. Urvalsarbetet sker löpande och därför vill vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Conny Eriksson
010-497 60 01
-
Gunnar Lesaque
08-734 73 09
Eva Huring
Patrik S Widmark
021-17 89 45
Håkan Springfeldt
010-497 32 42
Kenneth Andersson
010-497 44 10