Kundmottagare till däckbolag sökes omgående

Kundmottagare till däckbolag sökes omgående

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Däckteam AB är Sveriges största företag när det gäller däck, där 150 verkstäder runt om i Sverige idag är anslutna. I kundkretsen finns både privatpersoner och företag som får hjälp med allt från däckskifte till däckförvaring för personbilar, lastbilar och traktorer. Däckservice AB är istället en lokal aktör som även de arbetar med försäljning och service av däck. I Linköping ägs både företagen av samma person och har därmed ett tätt samarbete med varandra, där det är totalt sju personer som arbetar heltid.

Arbetsuppgifter:

Inför kommande säsong av däckbyten söker vi två kundmottagare till Däckteam och Däckservice. Arbetet sker i en begränsad och intensiv period om cirka fem veckor (mars-april) inför våren.
I rollen som däckmottagare arbetar du med att ta emot kunder, både direkt på plats och via telefon, där du bokar in tider för kundernas däckbyten samt tar betalt. Du är ansvarig för planering för verkstaden och styr flödet för däckbytena där ett däckbyte tar ungefär åtta minuter. Vid behov kör du även in bilar i verkstaden. Du arbetar i tätt samarbete med verkstadens montörer samt en erfaren kundmottagare.

Profil:

• Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
• Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet i roller med kundkontakt och/eller högt arbetstempo
• Meriterande med B-körkort

Vi tror att du som söker är en person med positiv inställning som sätter kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar som ger nöjda kunder. För att trivas i rollen gillar du att ha högt tempo i ditt arbete där du har förmågan att behålla lugnet och fortsätta att arbeta strukturerat. Du är duktig på att sätta upp och hålla tidsramar där du är mån om att göra ett bra arbete. Vidare har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 2 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024