OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gör skillnad. Varje dag.
Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vi främjar det regionala näringslivet, kulturen och samarbeten med andra regioner, i och utanför Sverige. Region Skånes högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne.
Regionservice viktigaste uppdrag är att ge den skånska hälso- och sjukvården de bästa förutsättningarna för att våra patienter ska få en god och säker omvårdnad. Tillsammans skapar vi attraktiva och professionella fastighets- och servicelösningar med målet att tillfredsställa våra kunder och uppdragsgivare. Som organisation är Regionservice just nu inne i ett dynamiskt och spännande skede där utveckling och harmonisering av servicetjänster ligger högt på agendan. Vi är 1 600 engagerade, kompetenta och stolta kollegor vars verksamheter tillsammans omsätter nästan fyra miljarder kronor årligen.
Fastighetsdivisionens kundtjänst är förvaltningarnas ingång till Regionservice för fastighetsfrågor och verksamhetsservice. Kundtjänst utgör länken mellan kunden och våra fastighetsdistrikt.
Kundtjänst söker en erfaren kundmottagare till vårt team. Vår verksamhet är under utveckling och behöver möta upp såväl dagens som framtida behov inom vårt tjänsteområde. På kundtjänst arbetar fyra kundmottagare och en teamledare.
ARBETSUPPGIFTER
Nu söker vi en kundmottagare till Fastighetsdivisionens kundtjänst i Lund. Du kommer att ingå i vårt lilla sammansvetsade team med tre andra kundmottagare och en teamledare.
Som kundmottagare tar du via telefon och webb emot beställningar och felanmälningar för Region Skånes fastigheter och parkeringsområden. Därtill hanterar du frågor från våra kunder genom olika kanaler såsom mail och telefon.
All registrering och rapportering sker i vårt verksamhetssystem Landlord som vidarebefordrar arbetsorder till respektive entreprenör på våra fastighetsdistrikt. Andra arbetsuppgifter som kan bli aktuella är att arbeta med interna rutiner samt publicering av nyheter och information på vårt intranät.
På Region Skånes hemsida under Jobba hos oss kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig. Här finner du också förutom annonstitel, förvaltning eller bolag, hur många som har sökt tjänsten.
KVALIFIKATIONER
Du som söker har lägst gymnasiekompetens och har minst två års erfarenhet från kundtjänstarbete/callcenter. Det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen och/eller Facility Management. Vi ser det givetvis som en fördel om du tidigare har arbetat i systemet Landlord.
För att trivas hos oss vill vi att du är serviceinriktad och att du alltid sätter kunden i fokus. Du tycker om att arbeta i team och stimuleras av att tillsammans med dina kollegor, hitta förbättringar och utveckla verksamheten. Vi värdesätter att du är stresstålig, flexibel inför förändringar, lyhörd samt uppskattar ett kommunikativt arbete där du är kontakten gentemot kunder och våra utförare. Du är lugn och tydlig i kommunikationen med kunder och du tycker om att arbeta i ett högt arbetstempo. Stor vikt kommer att fästas vid personlig lämplighet. Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lars Karlgren - Affärsområdeschef
044-3093768
Lisbeth Lörqvist - Produktionschef
044-3093781
Tony Svensson (Kommunal)
044-309 37 58
Leo Hafstad
046-17 78 91
Sandra Olin
0768-890 795
Christopher Raushill
040-33 77 65
Linda Strömbäck - Fastighetschef
040-33 14 34
Maria Gal - Vision
0702-414 055
Peter Svensson - Rekryterare (Semester v. 30-32)
040-625 74 51
Paula Oldén - Rekryterare
040-625 74 87