Kundmottagare till företag i Linköping under säsong!

Kundmottagare till företag i Linköping under säsong!

Arbetsbeskrivning

Är du en energisk och social person som brinner för kundservice, samt är på jakt efter nya utmaningar? Se hit! Just nu söker vi en kundmottagare till ett företag i Linköping som kommer jobba 100% i två månader. Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med ett löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Som kundmottagare kommer du vara ansiktet utåt för företaget och ta emot alla kunder och hjälpa dom vidare med sitt ärende. Här ligger det ett stort fokus på att vara serviceminded, energisk och social. Du kommer att få en grundlig introduktion genom att följa en anställd och successivt lära dig arbetsuppgifterna steg för steg. Efter det kommer du under denna period arbeta självgående i kundmottagningen. De mest förekommande arbetsuppgifterna i rollen är att ta emot kunder, hantera bokningar, svara i telefon och på mail, samt även utföra en del admin.

Företagskulturen präglas av en mentalitet som främjar arbete med frihet under ansvar. Här kommer du få vara en del av ett glatt gäng med högt till tak! Dessutom investerar företaget i utbildningar inom områden som försäljning och professionalism för att utveckla sina anställda.

Arbetstid 07-16 Mån-Fre, du kommer även ha övertidsskyldighet under högsäsongen.

Du erbjuds
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner.
- Möjlighet att få vara en del av ett familjärt, växande och tryggt företag med fantastiska förmåner!
- Arbetslivserfarenhet inom både verkstadsmiljö och kundservice.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ta emot kunder.
* Hantera bokningar.
* Svara i telefon och på mail.
* Övrig admin-hantering.


VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar svenska flytande i tal och skrift då arbetet kräver de.
- Har tidigare erfarenhet av serviceinriktat arbete.
- Har en gymnasieexamen.

Det är meriterande om du har
- Grundläggande kunskaper i engelska då vissa kunder är engelsktalande.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Stresstolerant
- Social
- Energisk

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2024
  • Ansök senast: 29 september 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024