Kundmottagare till globalt företag!

Kundmottagare till globalt företag!

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att ha mycket kundkontakt och att leverera service med hög kvalitet? Är du en fena på administration och gillar att ta mycket eget ansvar? Då ska du läsa vidare!

Om rollen

I arbetet som kundmottagare kommer du arbeta med kundservice, planering och administration. I din tjänst så kommer du att ta emot inkommande ärenden från kund, besvara frågor gällande service, lägga serviceordrar samt övriga tillhörande administrativa uppgifter. Du kommer att ta emot inkommande ärenden och har daglig kontakt med kunder inom t.ex. produkt-, leverans-, prisfrågor och orderläggning. I ditt arbete kommer du vara första kontaktperson vid inkommande samtal eller mejl från kund, du kommer lägga serviceordrar i affärssystem med grund i information från kund. Du kommer även säkerställa att det svar som lämnas överensstämmer med företagets policies och regler. Sist kommer du även arbeta med att kontinuerligt skapa och upprätthålla goda relationer med kunderna.


Vem är du?

Du är en relationsskapande person med god kommunikativ förmåga och har en hög känsla för god service. Du har en god förmåga att arbeta strukturerat med administration. Du kan driva dig själv framåt och vara självgående i din roll och ta eget ansvar. Du har även en god samarbetsförmåga då samarbeta internt och mot kund kan förekomma. Vi ser även att du är kreativ då man får jobba med sökningar i sina arbetssystem dagligen.

Kompetenskrav:
•Minst 3-årig gymnasial utbildning
•1-2 års yrkeserfarenhet inom servicebranschen alt. likande roll/annat relevant område
•Svenska och engelska i tal och skrift
Om Företaget

Vår kund är ett världsledande företag som verkar i över 70 länder globalt. Vår kund tillhandahåller ett komplett utbud av accesslösningar som gör att miljontals människor och företag känner sig säkra och trygga.
Mer info om företaget fås vid intervjutillfälle!


Om Framtiden AB

Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Välkommen med din ansökan redan idag!
Urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan vara tillsatt redan innan sista ansökningsdagen.

Villkor:

Startdatum: Omgående
Placeringsort: Jönköping
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: Heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2023
  • Ansök senast: 13 juli 2023

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024