Kundmottagare till lastbilsverkstad i Helsingborg

Kundmottagare till lastbilsverkstad i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Som kundmottagare kommer du arbeta med kundservice och ta emot kunder som är på besök eller kunder som ringer in. Administartiva uppgifter som att skapa arbetsordrar och fakturera kommer också att ingå i tjänsten. Utöver det förväntas man hjälpa till med reservdelar, både hämta och lämna och i övrigt hjälpa till att assistera där det behövs ett par extra händer.  

Om dig

Har du jobbat med kundservice tidigare är det en meriterande. Som person är du ordningsam och lösningsorienterad och du löser snabbt dina uppgifter. Vi tar för givet att du har B-körkort.

Viktigt för tjänsten

• Teknisk förståelse och ett genuint fordonsintresse
• Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Svenska och Engelska
• God datorvana

 

Om anställningen

Tjänsten som kundmottagare är ett konsultuppdrag på heltid på ca 3 månader med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Om ansökan

Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Christoffer Sundell på christoffer.sundell@adecco.se eller 0736–847139.

 

Sökord: Kundmottagare, administration, lastbilsverkstad, verkstad

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 augusti 2021
  • Ansök senast: 1 september 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb