OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad i Trollhättan.
Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet.
Tjänsten är en heltidstjänst med start omgående. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning.
Din Profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
• Goda kunskaper i engelska och svenska i såväl tal som skrift
• B-körkort
• God administrativ förmåga och datorvana
• Ett gott kundbemötande
• Har du erfarenhet av systemen PBS och Cabas är detta meriterande men inget krav
Som person är du är flexibel, ansvarstagande och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och kan med enkelhet ställa om ditt arbete till olika arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och värdesätter flexibilitet.
Om företaget
MECA är en ledande eftermarknadsaktör som kontinuerligt satsar på att bredda sitt sortiment. Vi erbjuder dig en viktig, varierad och social roll i ett stabilt bolag som värnar om sin personal och varje medarbetares personliga utveckling.
För oss som arbetar på MECA är mångfaldsfrågor en viktig del i vår vardag. Vi strävar efter en högre representation av medarbetare med internationell bakgrund, jämnare könsfördelning samt en åldersstruktur som på bästa sätt speglar våra kunder.
Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi tillsammans med Autorekrytering. Har du frågor kontakta rekryterare Kajsa Fyhr på kajsa.fyhr@autorekrytering.se. Vi arbetar med ett kontinuerligt urval så sänd in din ansökan så snart som möjligt.