OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal.
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi förse företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal, som tillfälligt eller permanent tillgodoser deras behov. Wikan har kontor på 7 orter i Sverige, omsätter ca 300 Msek och har omkring 700 anställda.
Läs mer på www.wikan.se
Nu söker vi en kundmottagare till Förenade Bil AB:s skadecenter!
Förenade Bil är ett familjeägt företag som leds av Joakim Söderström, den tredje generationen Söderström i Förenade Bil. Vi är en av världens äldsta återförsäljare på BMW.
Idag befinner sig Förenade Bil på flera orter i Skåne, Malmö, Kristianstad, Lund, Helsingborg och Ängelholm. Våra anläggningar är luftiga, behagliga och inbjuder er att i lugn och ro utforska våra bilar, accessoarer och tillbehör.
Att representera BMW och Förenade Bil är inte vilket jobb som helst. Oavsett vilken roll du har är det hos oss du kan förverkliga dina ambitioner om att ständigt bli bättre. Du har duktiga kollegor att luta dig mot på vägen, men som också kräver din hjälp när det behövs. Du blir en del av det lag som inte bara är stolta över sina bilmärken, men också jobbet de utför varje dag.
Vi säljer premiumprodukter och förstklassiga upplevelser, vi är genomtänkta i minsta detalj. Våra kunder kommer till oss med höga förväntningar och ett förtroende. Det är upp till oss att motsvara det, och med stolthet överträffa kundens upplevelse. Det är så vi bygger långvariga relationer.
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten är kundmottagare till vårt skadecenter och är ett föräldrarvikariat på 4 månader med möjlighet till anställning.
I denna tjänst ingår att ta emot våra kunder som har fått skador på sin bil, kunna kalkylera och offerera fordonsreparationer, samt kunna boka in och planera jobben för våra 2 plåttekniker.
Personen i fråga sköter också faktureringen för skadecentrat.
Din bakgrund
Det vi har som krav på denna tjänsten är god erfarenhet av Cabas.
Cabas är ett kalkyleringssystem som är ett krav från alla försäkringsbolag, för att kalkylera och offerera fordonsreparationer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Johansson
0417-77 99 81
Catharina Holgersson
0417-77 99 82
Marie Andersson
0381-48 09 51
Johanna Friberg
044-5906502
Dan Samuelsson
044-590 65 01
Lars Berntsson
044-5906505
Rune Granath
0381-480 952
Dan Samuelsson
044-5906501
Linda Uddenäs
046-5408592
Magnus Nordholm
046-5408591