OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en person för vår kundmottagning för verkstaden samt vår tillbehörsbutik!
Arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, men din huvudsakliga uppgift är att som kundmottagare ta hand om de verkstadskunder som ringer in till oss och besöker oss. Du kommer vara behjälplig och boka in kunderna i vårt bokningssystem samt ha god kontakt igenom deras besök hos oss. Du kommer även att ha hand om vår tillbehörsbutik med kassa och försäljning.
Vårt mål är att erbjuda våra kunder service av högsta kvalité och att de skall välja Helsingborgs Fritidscenter AB som deras leverantör av såväl fordon som tillbehör. För oss är nyckeln till nöjda kunder engagemang och lyhördhet inför deras behov.
Vem söker vi?
Vi ser gärna en sökande som brinner för kundbemötande och att skapa relationer med "dina" kunder. Du behöver även ha god datorvana då det är en hel del reservdelar och tillbehör som behöver letas upp och beställas därigenom. Vi ser det även som en fördel om ni inte har alltför långt till jobbet och kan komma in med kort varsel om så skulle behövas. Även kunskap inom verkstadsområdet är meriterande.
Tjänsten kommer att vara en timanställning med schemalagda tider samt extra vid behov. Du som söker måste vara tillgänglig för arbete helg samt veckodagar.
Möjlighet till en fast anställning längre fram finns.
Anställningsform: Behovs- eller timanställning
Krav:
- Svenska språket i tal och skrift
- Engelska språket i tal och skrift
- Microsoft Office
- Datorkunskap
Vid intresse skicka ert cv eller vid frågor kontakta: cv@helsingborgsfritidscenter.se