OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss:
Vi bemannar och ombesörjer personalrekryteringar åt företag i Östergötland med omnejd sedan 2007. Vi jobbar mot både tjänstemanna- och kollektivsidan. Vi är precis vad vi heter. Våra uppdragsgivare ska uppleva oss som smidiga och flexibla och det är inte någon slump, att vi än idag samarbetar med samma kunder som när vi en gång startade. Detta samtidigt som kundstocken fylls på ytterligare. Låt oss bygga vidare tillsammans.
Kundföretaget:
För vår kunds räkning söker vi nu alert och social kundmottagare. Vår kund är en stor etablerad fullserviceverkstad i Linköping.
Arbetsbeskrivning:
Som kundmottagare kommer du vara företagets ansikte utåt och den första personen som kunderna träffar eller pratar med. Kundkontakten sker främst via direktmöten inne i kundmottagningen samt via telefon och mejl.
Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av service- och reparationsrådgivning, bokning av jobb samt uppföljning och merförsäljning.
Tjänsten är på heltid och du kommer vara anställd hos Flexibel Personalpartner i 6 månader och därefter erbjudas en anställnings hos kundföretaget.
Din profil:
Du är en person som brinner för kundkontakt både ansikte mot ansikte samt via telefon och digitala kanaler. Du kan arbeta under ett högt tempo och samtidigt behålla lugnet och hantera olika sorters kunder efter deras behov.
Tidigare erfarenhet på minst 1 år inom kundhantering via direktkontakt samt via telefon och mejl är ett krav. Vi ser även att det är meriterande om du har genomfört kurser/utbildningar inom kundrelationer eller liknande, samt har erfarenhet från fordons/verkstadsbranschen.
Urval sker löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan, gör det redan idag!
Krav:
- B-körkort
- 1 års erfarenhet inom kundhantering
- God datorvana
- God telefonvana
- Svenska & Engelska språkkunskaper i tal och skrift
Välkommen med din ansökan!