OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundmottagare till vår husvagn- och husbilsverkstad.
Vara den person som ger kunden det bästa bemötandet och hjälp med deras frågor, vare sig det gäller boka verkstadstid eller köpa reservdelar. Kundmötet sker på plats, eller via telefon och e-post. Beställningar, garantihantering, försäkringsärenden är andra arbetsuppgifter som hanteras i olika datasystem.
För att skapa förståelse för kunden och ge kundnöjdhet är du en serviceinriktad teamarbetare med glatt humör och van att ha många bollar i luften samtidigt.
Meriter: Husvagn / husbilserfarenhet, CABAS beräkningar, Körkort, gärna utökat, samt för husbil.
Vi hanterar inkomna ansökningar och håller intervjuer löpande, skicka därför in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan.
Ansökan endast via e-post: kontakt@caravanmarine.se
Märk meddelandet, Kundmottagare
I rekryteringsarbetet har Caravan & Marine tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.