Kundmottagare/Servicerådgivare

Kundmottagare/Servicerådgivare

Arbetsbeskrivning

BR Stockholm AB grundades 1972 och är ett komplett företag inom bilservicebranschen. Hos BR Stockholm arbetar vi med samtliga bilmärken och är auktoriserade för Ford samt underauktoriserade för ett flertal bilmärken.

BR Stockholm växer och utökar och söker nu en Kundmottagare/Servicerådgivare till deras kontor och verkstad i Farsta. BR Stockholm är mycket måna om sin personal, det är ett glatt gäng som söker och vill välkomna sin blivande nya kollega så fort som möjligt.

Rollen som Kundmottagare

Som kundmottagare är du ansiktet utåt mot våra kunder. Rollen är bred, varierad, serviceinriktad och med mycket eget ansvar. Du ser till att kunden känner sig välkommen och hjälper kunden med pågående ärenden, priser, bokning av tider, betalning samt allehanda frågor dom dyker upp. Du är också länk mellan verkstad och kund.

Rollen kan framöver om så önskas utvecklas inom skadereglering, vilket innebär att du räknar på bilskador.

Kunden har som krav att du måste vara utbildad servicerådgivare via Volkswagen samt innehar körkort B. Det är meriterande om du tidigare arbetat i programmet Cabas som kunden använder.

Arbetsuppgifterna innefattar

- Ta emot och skapa bokningar.
Planera dagens arbete.
- Länk mellan verkstad och kund
Kontakta kund vid tillkommande arbeten.
Rapportera färdig bil till kund.
Kundkontakt vid inlämning, under arbetets utförande samt vid utlämning av fordon till kund.




Vi söker dig

Vi söker sig som är positiv, flexibel och en teamplayer. Hos BR Stockholm arbetar 12 personer och det är viktigt att kunna samarbeta inom gruppen. Du måste vara utbildad servicerådgivare via Volkswagen.

Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad.
Ett välutvecklat ordningssinne.
God datorvana.
God svenska i tal och skrift.
B-körkort.



Tjänstens omfattning

Tjänsten är en heltidstjänst. Arbetsuppgifterna är 8-17 med möjlighet till en viss flexibilitet. Kunden tillämpar individuell lönesättning, friskvårdsbidrag, arbetsbonus och andra förmåner ingår i tjänsten. Urval och intervjuer sker löpande.

I denna rekrytering har kunden valt att samarbeta med Docupartner AB. Samtliga frågor besvaras av Linda Ström. linda.strom@docupartner.se



Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Försäljningschef Annette Rising
0722337711

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DocuPartner AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2022
  • Ansök senast: 21 maj 2023

Besöksadress

Sjöviksbacken 24
None

Postadress

Box 47215
STOCKHOLM, 10074

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024