OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
#jobbjustnu Hos oss!
Som kundmottagare på en Bosch Car Service verkstad är den främsta uppgiften att jobba med service och kundbemötande. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att administrera, boka och planera jobb till verkstad, inlämning och utlämning av bilar samt beställning av reservdelar. Du förväntas hålla kunden uppdaterad under verkstadsbesöket på ett informativt sätt. Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid. Företaget är grundat 1995 och har en god och stabil ekonomi. Du kommer att jobba bland en mycket kompetent personal som hjälper dig in i den roll som du ska ha. Idag har företaget sex anställda och arbetar med fordon upp till 3,5 ton. Företaget ligger i topp när det gäller kundnöjdhet och har under åren placerats som en av landets bästa verkstäder. ( Dekra )
Målen tillsammans bygger på en ständig utveckling och höjning av kompetens nivå för alla anställda inom företaget.
Din Profil
Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör ha mycket goda kunskaper om bilar och du talar och skriver obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå högsta kundnöjdhet! Vi sätter stort fokus på din personlighet och att kunderna kommer före dig i prioritering. Du ska ha en positiv och okomplicerad personlighet som kan hålla många bollar i luften trots en tidvis ibland stressig miljö. Du ska ha lätt att hålla ordning och reda på dina uppgifter och pågående arbeten.
Meriterande är en bakgrund inom Kundtjänst ,Hotell ,Allbilsverkstad, Fordonsutbildning, Verkstadsprogrammen Winassist ,Partslink24 och CABAS Är en fördel att du jobbat i men inga krav finns.
Det vi tittar mest på är personligheten och att du fungerar ihop med kunder och övrig personal samt att du kan sortera uppgifterna du tilldelas på ett effektivt sätt.
Meriter kommer att efterfrågas på denna tjänst.