OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi omgående en administratör till en av våra kunder i Linköping.
Dina arbetsuppgifter
Du ingår i ett team med fem kollegor som tillsammans ger företagets kunder bästa möjliga support och kundupplevelse. I det dagliga arbetet hanterar du beställningar och säkerställer transaktioner samt bistår med hjälp kring logistikfrågor som uppkommer kring transporter. Arbetet innefattar även resor till kundens övriga anläggningar, främst inom Östergötland.
Din profil
För att trivas i rollen behöver du vara en nyfiken problemlösare som uppskattar att arbetsdagarnas innehåll kan variera. Precis som dina kollegor är du en lagspelare som sprider positiv energi och som bidrar till ett härligt arbetsklimat. Ett intresse för hållbar återvinning och transportfrågor är meriterande.
För att bli aktuell för tjänsten krävs erfarenhet från administrativt arbete och möjlighet att starta omgående. Vidare har du god vana av att arbeta i affärssystem och Office-paketet samt B-körkort och tillgång till egen bil.
Ansökningsförfarande
Urval till denna tjänst kommer ske löpande så skicka in din ansökning redan idag. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, www.skill.se. För rätt person finns goda chanser till anställning hos kund efter avslutad inhyrningsperiod. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Pehr Gilén, pehr.gilen@skill.se. Tycker du att detta låter som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan nu!
Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.