Kundorienterad administratör till Power hemelektronik (Kundservice)

Kundorienterad administratör till Power hemelektronik (Kundservice)

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi på uppdrag av Power ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med på Powers tillväxtresa!



I rollen som administratör kommer du främst jobba administrativt och vara länken mellan oss och verkstäder/servicepartners. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, aftersalesfrågor, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter.

I och med att POWER Sverige är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.

Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datavana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel.

I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.


Vi vill ge dig

En bra chans att delta i en bolagsresa där POWER ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden.

Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag

Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.

Nya fina kontorslokaler centralt i Stockholm på Kungsholmen.

Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige

Konkurrenskraftig ersättning

Om POWER

POWER är Nordens utmanare inom hemelektronikbranschen. POWER har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har POWER lyckats växa kraftigt i Norden. 2018 omsatte POWER Norden +11 miljarder SEK tack vare våra kunder och insatser av alla våra fantastiska medarbetare.

I Sverige drivs POWER för tillfället som en renodlad e-handelsplats men plan framåt i Sverige är en större expansion med fysiska butiker. POWER Sverige sitter i nya trevliga lokaler mitt i Stockholm på Kungsholmen och består i dagsläget av ett mindre team om 8 personer som hanterar både e-handelsfrågor och kundtjänst. För att stödja vårt arbete i Sverige och fortsätta vår tillväxtresa på den svenska marknaden söker vi nu en ny medarbetare på vår kundtjänst.



Vill du se mer av vad vi gör eller köpa produkter till riktigt låga priser, surfa in på www.power.se (http://www.power.se/), www.power.no (http://www.power.no/), www.power.dk (http://www.power.dk/) eller www.power.fi (http://www.power.fi/).

Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Karlsson

Gustaf Cronquist
0771-19 19 19
Caroline Wessberg
0771-191919

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cronwik Rekrytering och Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2021
  • Ansök senast: 30 september 2021

Besöksadress

Hammarby Allé 32, Stockholm
None

Postadress

Hammarby Allé 32
Stockholm, 12061

Liknande jobb


Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

28 december 2024

Kundtjänst och Logistik

28 december 2024

28 december 2024