OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Debugger rekryterar: Kundorienterad inköpsadministratör med intresse för IT
Debugger är ett familjärt konsultbolag med en känsla och lång erfarenhet i IT-konsultbranschen. Du blir en del av ett sammansvetsat team med stor passion för IT och teknologi. Tillsammans hjälper vi våra kunder med det vi älskar - IT, så att våra kunder istället kan fokusera på sin passion och på hur de ska uppnå sina mål och drömmar.
Vi letar nu efter dig som är en noggrann och strukturerad inköpsadministratör som vill leverera service och IT-produkter i världsklass till våra kunder.
Om rollen
Som inköpsadministratör kommer du att ansvara för att administrera inköp och utleveranser av IT-produkter till våra kunder. Du har förståelse och kunskap kring de produkter som ska levereras och kan prioritera bland beställningar för att skapa ett effektivt och smidigt leveransflöde. Du har även kontakt med våra kunders anställda
Arbetsuppgifter
● Hantera/administrera och koordinera inkommande beställningar av IT-produkter från våra kunder
● Genomföra inköp hos våra leverantörer för oss och våra kunders räkning
● Ha god förståelse för specifikationer och produkter, snabbt kunna hitta likvärdiga produkter i det fall det behövs.
● Vara IT-kontaktperson i samband med on-boarding och off-boarding av kunders personal.
● Boka relevant logistikpartner för att leverera produkter till kund när de är klara för leverans
Kvalifikationer
● Du har ett par års arbetslivserfarenhet, meriterande om du arbetat i en liknande administrativ roll inom inköp eller logistik.
● Hög nivå av datorvana
● Goda kunskaper i Microsoft Office inklusive Excel
● Van att arbeta med PC
● Övergripande IT-kunskaper inom främst hårdvara
● Mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift
● Gymnasiekompetens, meriterande med inriktning mot Teknik, IT eller administration
● Meriterande om du har ett privat intresse för IT
Vem du är
Som person är du handlingskraftig, noggrann och strukturerad eftersom det är av största vikt att vi alltid levererar korrekt och i tid. Du uppskattar att ha kundkontakt och har lätt för att samarbeta både internt och externt. Du kan fatta snabba beslut, men förstår när det är läge att ställa en extra kontrollfråga. Du har en positiv inställning och ser datorer och ny teknik som något som skapar spännande möjligheter.
Vad vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig en roll i ett mindre bolag på tillväxtresa där du har möjlighet att utvecklas tillsammans med oss, där du blir del av ett team med mycket värme och passion för det vi gör.
Övrigt:
● Anställningsform: Heltid, med 6 månaders provanställning, därefter tillsvidare.
● Arbetsplats: Stockholm, Skanstull
● Förmåner: Friskvårdsbidrag och tjänstepension
I den här rekryteringen samarbetar vi med Happyr. Du ansöker enkelt genom att klicka på knappen ”ansök här” där du också kommer att ladda upp ditt CV och personliga brev. I samband med ansökan kommer du även att svara på ett eller några personlighetstest. För mer information är du välkommen att kontakta oss på mobil: 0706–661401 eller lennart@happyr.com. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt
Vi ser fram emot din ansökan !
Debugger har erbjudit företag onsitesupport, IT-helpdesk och teknisk rådgivning sedan mitten av 80-talet. Våra kunder är ofta startups eller konsultbolag inom tjänstesektorn, med kontor i Stockholm men del av en global organisation. Vi utmärker oss med långa kundrelationer, exceptionell servicenivå och låg intern personalomsättning.