OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för affärer, att utveckla kundrelationer och ge service i världsklass?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Vara en del av vårt team som ansvarar för att ge våra kunder bästa möjliga service.
- Hantera ärenden såsom bolån, spara, försäkra och ge våra kunder rådgivning digitalt eller när de besöker kontor.
- Med ett strukturerat arbetssätt proaktivt föreslå lösningar som gör kundens ekonomi bättre och tryggare.
I denna roll behöver du:
- En positiv attityd och initiativförmåga.
- Ett strukturerat arbetssätt och väl utvecklat sinne för ordning och reda.
- Vara en lagspelare som strävar efter teamets framgång lika mycket som din egen.
- God kunskap i kreditgivning och sparande för privatpersoner.
- Swedsec Rådgivarlicens, Bolånelicens samt Försäkringsdistributionsrätt är meriterande.
Bli en del av vårt team och…
arbeta tillsammans med oss i en miljö som präglas av högt affärsfokus, fin sammanhållning och en engagerad inställning. Vi vill fortsätta växa och ha en stark position på marknaden där vi utmanar oss själva till att forma framtidens bankupplevelse. Vill du bli en del av vårt härliga team? Då är du Välkommen med din ansökan!" Ann-Christin Laack, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 07.09.2021
Placeringsort: Torsby
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Ann-Christin Laack, +46 560 165 10
SACO: Camilla Ivarsson, +46 858 59 44 37
Finansförbundet: Kristina Senci, +46 21 15 90 22
Vänligen observera att rekryteringsarbetet kan ta lite längre tid än normalt då det är sommarsemester.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.