OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för affärer, att utveckla kundrelationer och att ge service i världsklass?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Vara en del av vårt team som ansvarar för att ge våra kunder bästa möjliga service.
- Hantera ärenden såsom bolån, spara, försäkra och ge våra kunder rådgivning digitalt eller när de besöker vårt kontor.
- Med ett strukturerat arbetssätt proaktivt föreslå lösningar som gör kundernas ekonomi bättre och tryggare.
I denna roll behöver du:
- En positiv attityd och initiativförmåga.
- Ett strukturerat arbetssätt och väl utvecklat sinne för ordning och reda.
- Vara en lagspelare som strävar efter teamets framgång lika mycket som din egen.
- God kunskap i kreditgivning och sparande för privatkunder
- Swedsec Rådgivarlicens, Swedsec Bolånelicens samt Försäkringsdistributionsrätt är meriterande.
Bli en del av vårt team och...
arbeta tillsammans med oss i en miljö som präglas av högt affärsfokus, fin sammanhållning och en engagerad inställning. Vi vill fortsätta växa och ha en stark position på marknaden där vi utmanar oss själva till att forma framtidens bankupplevelse. Vill du bli en del av vårt härliga team? Då är du varm välkommen med din ansökan!" Ann-Christin Laack, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2021-12-13.
Arbetsplats: Hagfors
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Ann-Christin Laack, +46 56 01 65 10
SACO: Camilla Ivarsson, +46 858 59 44 37
Finansförbundet: Catharina Lindblad,+46 54 19 80 68
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.