OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för service, att ge det lilla extra i varje kundmöte och är en riktig lagspelare som har lätt att skapa relationer?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Utvecklas i vårt duktiga team genom samarbete och att man delar med sig av kunskap och erfarenheter
- Arbeta självständigt med rådgivning av hela kundens ekonomi med proaktivitet och kundnöjdhet som ledstjärna där bolån-, spara-, pension- och försäkringsrådgivning ingår.
- Ge bästa service till alla våra privat- och företagskunder som kontaktar kontoret
- Med kundens behov i centrum, proaktivt guida i våra digitala lösningar
- Utvecklas inom ett stort företag där karriärvägarna är många
I denna roll behöver du:
- Ha ett starkt driv, vara ansvarstagande och ha en vilja att utvecklas både enskilt och tillsammans med teamet
- Vara en lagspelare och ha lätt för att samarbeta - det är tillsammans vi lyckas
- Vara serviceinriktad, affärsmedveten, lösningsorienterad och relationsskapande.
- Ha förmåga att ta egna initiativ samt vara pedagogisk och positiv
- Ha Swedsec Rådgivarlicens och Swedsec Bolånelicens, det är även meriterande om du har FFL/IDD (försäkringsförmedlingsrätt)
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i ett rörligt ersättningsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
bli en del av ett team med hög laganda och stark vilja att göra det bästa för våra kunder samt för varandra. Vi arbetar för att göra kundmöten i världsklass, där vi strävar mot gemensamma mål och där varje individuell prestation är viktig för att vi ska nå framgång i teamet.
Vi jobbar både med bokade och obokade kundmöten och vi söker dig som tar med dig arbetsglädje till jobbet, samtidigt som du bidrar med hög servicenivå och initiativförmåga.
Vi gläds åt varandras framgång och vi samarbetar för att skapa de bästa förutsättningarna för att nå goda resultat för hela kontoret.
Du som individ är viktig och jag stöttar dig i ditt arbete och i din utveckling. Du får ett synligt och nära ledarskap där du har mitt stöd och förtroende att våga, växa och utvecklas samtidigt som du får roligt på jobbet. Varmt välkommen med din ansökan." Birsen Moutalib, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-01-19.
Arbetsplats: Båstad
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Birsen Moutalib, +46 431 41 52 30
SACO: Henrik Joelsson
Finansförbundet: Ing-Marie Eken, +46 431 41 52 78
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.