OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du en roll där proaktivitet och kundnöjdhet står i fokus? Tillsammans med oss kommer du att arbeta i en härlig miljö som präglas av högt affärstryck, fin sammanhållning och en engagerad inställning
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till Swedbanks privat- och företagskunder som besöker bankkontoret i både obokade och bokade möten.
- Aktivt bidra till kundnöjdhet genom proaktivitet och kundens behov i fokus.
- Självständigt hantera privatärenden och grundläggande företagsärenden, genomföra affärsavslut som inkluderar AML/KYC. Arbeta med bankens olika arbetsprocesser, interna verktyg såväl som guida i kundens digitala kanaler.
- Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.
I denna roll behöver du:
- Ett brinnande intresse och eget driv av att självständigt arbeta med service och affärer kring kundens totala behov i privataffären.
- Hög kvalité i kundmötet genom att överträffa kundens förväntningar.
- Kunskap inom finansiell rådgivning, med god kompetens att kunna läsa av kundens totala behov och slussa när högre kompetens behövs.
- Hög servicenivå och digitaliseringskompetens i form av förmåga och/eller intresse av att förflytta kunder till digital hantering.
- Vara en relationsskapande medarbetare som har lätt för att samarbeta och bidra till trivsel för både kollegor och kunder.
- En högskoleutbildning inom ekonomi.
- Meriterande om du redan innehar Swedsec Licens Rådgivare och Bolånelicens samt Försäkringsförmedlingsrätt Liv.
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i ett rörligt ersättningsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
Tillsammans med oss kommer du att arbeta i en miljö som präglas av en positiv inställning. Jag brinner för att vi hjälper våra kunder på bästa möjliga sätt, maximerar kundnöjdheten och bidrar till Swedbanks position i samhället. Här gör vi det lilla extra! Här finns möjlighet att växa." Ulrica Gustafsson din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-03-23.
Arbetsplats: Lysekil
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Ulrica Gustafsson +46 522 811 30
SACO: Siren Aoudi +46 31 739 76 61
Finansförbundet: Anette Öhrby +46 523 199 07
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.